سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان
معاون مالي، پشتيباني و منابع انساني

متولد:    / تحصيلات: كارشناسي مهندسي صنايع -توليد صنعتي/كارشناسي ارشد مديريت اجرايي-استراتژيك تلفن داخلي سازمان: 104 / پست الكترونيكي: b.azadani@isfahan.ir

سوابق و مسئوليت ها:

عضو هيأت مديره سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري اصفهان از سال 1394 تا 1399

عضو هيأت مديره سازمان فرهنگي-تفريحي شهرداري اصفهان در سال 1397

عضو و رييس هيأت مديره شركت خدماتي نيكوي شهر از سال 1395 تا 1397

عضو هيأت مديره و قائم مقام مدير عامل شركت مهندسي معين‌صنعت آريا از سال 1393 تا 1395

عضو هيأت مديره سازمان بازيافت و تبديل مواد زائد شهري شهرداري اصفهان از سال 1388 تا 1390

مشاور برنامه‌ريزي راهبردي شركت خدمات بهداشتي و درماني صنايع اصفهان (بيمارستان خانواده)، 1397 و 1398

مشاور برنامه‌ريزي راهبردي شهرداري چمگردان، 1392 تا 1394

مشاور برنامه‌ريزي راهبردي شهرداري سده لنجان، 1390-1391

مدير پروژه تدوين برنامه راهبردي شهر دامنه، 1394

مدير پروژه تدوين برنامه راهبردي توسعه صنعتي شهرستان برخوار، 1393-1394

مدير پروژه شناسايي شاخص‌ها و معيارهاي ارزيابي عملكرد و رتبه‌بندي مديران اجرايي سازمان فرهنگي-تفريحي شهرداري اصفهان، 1394

كارشناس برنامه‌ريزي و ارزيابي عملكرد دفتر امور شهري و شوراهاي استانداري اصفهان در سال 1392

عضو كميسيون ماده 100 شهرداري كهريزسنگ، سال 1392 و 1393

فعاليت در مديريت امور سازمان‌ها و شركت‌هاي شهرداري اصفهان از تيرماه 1384 تا پايان 1391 در سه معاونت اداري-مالي، معاونت برنامه‌ريزي، پژوهش و فناوري اطلاعات و معاونت هماهنگي امور مناطق و سازمان‌ها

تعريف و راهبري پروژه «طراحي مدل تصميم‌گيري چندهدفه به منظور بهينه‌سازي برنامه راهبردي شهرداري اصفهان و بخش‌هاي وابسته»، سال 1389

راهبري طراحي سامانه مديريت راهبردي شهرداري اصفهان، فروردين 1389

مدير پروژه استقرار نظام ارزيابي و مديريت عملكرد در سازمان‌هاي شهرداري به روش Balanced Score Card BSC) )

عضو شوراي راهبري برنامه‌ريزي استراتژيك شهرداري اصفهان

عضو تيم پروژه يكپارچه‌سازي سيستم‌هاي مالي سازمان‌ها

مدير پروژة استقرار برنامه‌ريزي استراتژيك در سازمان‌هاي وابسته به شهرداري اصفهان

پياده‌سازي برنامه‌ريزي استراتژيك در دفتر امور شهري استانداري اصفهان

عضو كميته نظام پيشنهادهاي شهرداري اصفهان

بازرس سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري اصفهان

عضو كانون نخبگان جوان اصفهان از سال 1387

فعاليت در مركز تحقيقات مهندسي اصفهان از اسفندماه 1380 لغايت تيرماه 1384 به سمت مسئول گروه صنايع

ايجاد بانك اطلاعات بخش مهندسي معكوس (REN) در مجتمع فولاد مباركه اصفهان در سال 1383

ايجاد بانك اطلاعاتي پروژه مهندسي معكوس در مركز تحقيقات مهندسي (عضو گروه برنامه‌ريزي پروژه) در سال 1382

ايجاد نرم‌افزار زمان‌بندي توليد در شركت فرمان‌خودرو سپاهان (بانك اطلاعاتي Access) در سال 1379

مشاور و همكار پروژه بانك اطلاعاتي اشتغال و كارآفريني در سازمان بهزيستي استان اصفهان در سال 1382-1384

طراحي و ايجاد بانك اطلاعاتي طرح اكرام كميته امداد امام خميني در استان اصفهان در سال 1385

 كتاب‌ها:

ترجمه كتاب "مدلسازي و تجزيه و تحليل سيستم‌هاي ساخت و توليد"، سال 1380 با همكاري دكتر قاسم مصلحي

ترجمه كتاب "اصول پيشرفت در تكواندو نوين"، سال 1381

ترجمه كتاب "مديريت زنجيره خريد و تامين"، با همكاري محمود رفيعي، سال 1382

ترجمه كتاب "مديريت موفق پروژه‌هاي IT"، با همكاري محمود رفيعي و مرتضي كوشا، سال 1384

ترجمه كتاب "حل خلاقانه مسائل"،  با همكاري دكتر بهروز ارباب‌شيراني، سال 1386

ترجمه كتاب "تشكيل تيم‌هاي نوآور"، با همكاري هادي كلاني، سال 1387

ترجمه كتاب "خودآموز ارزيابي متوازن"، سال 1388

ترجمه كتاب "نظام ارزيابي عملكرد دولت در زمينه توسعه پايدار"، با همكاري احسان مالكي‌پور، 1395

ترجمه كتاب "بازاريابي شهري"، با همكاري منيره خدابنده‌لو، 1396

ترجمه كتاب "اقتصاد تجربه"، در دست انتشار، 1396

مقالات علمي و پژوهشي

ارائه مقاله "پياده‌سازي سيستم حسابداري ماتريسي جهت محاسبه بهاي تمام‌شده خدمات و كنترل بودجه‌هاي راهبردي" در نخستين همايش ماليه شهرداري‌ها، خرداد 1387، تهران

ارائه مقاله "چالش‌هاي برنامه‌ريزي راهبردي در شهرداري‌ها (شهرداري اصفهان و سازمانهاي وابسته)"، دومين كنفرانس برنامه‌ريزي و مديريت شهري، ارديبهشت 1389، مشهد.همكاري در مقاله "استقرار سيستم حسابداري بهاي تمام‌شده بر مبناي برنامه‌ريزي راهبردي (نمونه موردي سازمان خدمات موتوري شهرداري اصفهان)" در سومين همايش ماليه شهرداري‌ها، 1389، تهران

ارائه مقاله "هدف‌گذاري و برنامه‌ريزي راهبردي پيامدگرا در هولدينگ‌ها (فضاي تصميم‌گيري چندهدفه براي هدف‌گذاري در شهردار ي‌ها)" در نهمين كنفرانس بين‌المللي مديريت، 1390، تهران

ارائه مقاله "آيه‌هاي تحول‌آفريني: بازآرايي نيازمندي‌ها و توانمندي‌هاي رهبري تحول‌گرا " در اولين همايش بين‌المللي حسابداري، حسابرسي، مديريت و اقتصاد، 1394، اصفهان

ارائه مقاله "بررسي و ارزيابي عوامل موثر بر هماهنگي‌ها و همكاري‌هاي بين‌سازماني در نظام مديريت شهري (مطالعه موردي: شهر اصفهان) "، مديريت شهري، 1394، تهران (دريافت پذيرش و در مرحله چاپ)

راهبري و تحويل شش پروژه پژوهشي در شهرداري اصفهان

عناوين كسب شده:

كسب رتبه برتر ارائه مقاله در دومين جشنواره آثار پژوهشي شهري، اصفهان، تيرماه 1390

لوح سپاس و تقدير از معاون برنامه‌ريزي، پژوهش و فناوري اطلاعات در خردادماه 1390 براي عملكرد شايسته و ارزشمند

كارمند نمونه معاونت برنامه‌ريزي، پژوهش و فناوري اطلاعات شهرداري اصفهان در سال 89

تقديرنامه از معاون برنامه‌ريزي، پژوهش و فناوري اطلاعات شهرداري اصفهان در سال 88 به عنوان پژوهشگر نمونه

تقديرنامه از شهردار شاهين‌شهر در سال 88 جهت تهيه برنامه راهبردي سازمان اتوبوسراني شاهين‌شهر

تقديرنامه از مدير برنامه‌ريزي و پژوهش شهرداري اصفهان در سال 86 به عنوان پژوهشگر نمونه

تقديرنامه از مدير آموزش، تشكيلات و بهبود روش‌هاي شهرداري اصفهان براي ارائه پيشنهاد

تقديرنامه از رئيس كميته امداد امام خميني استان در سال 86 جهت تهيه نرم‌افزار طرح اكرام ايتام

تقديرنامه از معاون اداري مالي شهرداري اصفهان در سال 85 جهت عملكرد شايسته

   
شرح وظايف معاونت مالي، پشتيباني و منابع انساني:
بازرگاني  و تداركات:

1.      شناسايي تأمين كنندگان كالا و خدمات مورد نياز سازمان

2.      انتخاب  تأمين كنندگان كالا و خدمات مناسب بر اساس قوانين، ضوابط و روالهاي مصوب براي هريك از خدمات و كالاهاي مورد نياز سازمان (برگزاري مناقصه ، ترك تشريفات و ...) 

3.      تنظيم ، تدوين و انعقاد قرارداد و ارجاع رسمي (واگذاري) پروژه هاي سازما ن به پيمانكاران منتخب

4.      تنظيم ، تدوين و انعقاد قرارداد و ارجاع رسمي قراردادها به كارفرمايان سازمان (شهرداري و ارگان هاي وابسته، ‌ارگان ها و كارفرمايان ديگر)

5.      مديريت تحويل گيري كالا و تجهيات خريداري شده، مديريت صورت وضعيت هاي پيمانكاران و صدور فاكتور هاي خريد كالا

6.      نظارت بر روند خريد ملزومات، لوازم مصرفي و ديگر تجهيزات و ابزارآلات مورد نياز سازمان

  امور اداري و منابع انساني:

1.      شناسايي، جذب و نگهداشت نيروي انساني سازمان

2.      انجام امور اداري، پرسنلي، رفاهي، قوانين و مقرارت مربوط به حقوق و دستمزد و كارگزيني

3.      پشتيباني، استقرار و تخصيص فضا، امكانات و تجهيزات اداري به پرسنل

4.      انجام امور سرايداري، ‌پذيرايي، نظافت و جابجايي در سازمان

5.      نگهداري و  حفاظت فيزيكي ساختمان

 

مديريت مالي:

1.      انجام كليه امور مربوط به حسابداري، خزانه داري و انبار و اموال

2.      انجام امور مالي حقوق و دستمزد و بودجه

3.      ارائه گزارش‌هاي مالي لازم به كليه ذينفعان در موعد مقرر

4.      مديريت و انجام كليه امور دريافت ها و پرداخت‌ها

5.      نظارت بر اجراي كلية قوانين و مقررات، آيين‌نامه ها و ضوابط مالي

6.      مديريت امور بيمه و ماليات

 مديران حوزه
 

مسعود انصاري
مدير مالي
كارشناسي حسابداري

عليرضا وزيري
مسئول امور اداري و منابع انساني
كارشناسي كامپيوتر

مرتضي برهاني
مسئول بازرگاني و تداركات
كارشناسي كشاورزي