سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان
مسئول بازرسي و پاسخگويي به شكايات
افشار
تاجمير رياحي

تاريخ تولد: 1357/ تحصيلات: مهندسي كامپيوتر نرم افزار - مدركMBA  / داخلي سازمان: 256 / پست الكترونيكي:  

 a.tajmir@isfahan.ir   و afsharriahi@yahoo.com

  

مسئوليت هاي قبلي در شهرداري اصفهان:

-         رئيس اداره فناوري اطلاعات سازمان فرهنگي تفريحي شهرداري اصفهان (از مرداد 84 الي دي 94)

-         مسئول آموزش سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري اصفهان (از دي 94 الي آذر 95)

-         مدير امور اداري و منابع انساني سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري (از آذر 95 الي بهمن 96)

-         مسئول بازرسي و پاسخگوئي به شكايات اصفهان كارت (از فروردين 98 تا كنون)

 

سوابق اجرائي و تجربيات:

-         طراحي و پياده سازي زيرساخت ارتباطي بين 180 مركز سازمان فرهنگي تفريحي بر بستر وايرلس

-         طراحي،پياده سازي و پشتيباني از دو مركز داده در كتابخانه مركزي و ستاد سازمان فرهنگي تفريحي

-         حذف كامل كاغذ در مكاتبات بين 180 مركز سازمان فرهنگي تفريحي

-         طراحي و پياده سازي فرآيندهاي مختلف سازمان فرهنگي تفريحي از قبيل پيشنهاد و تصويب برنامه،ثبت نام دوره هاي آموزشي مختلف مراكز،درخواست و دستور خريد كالا،نقل و انتقال اموال،نظام پيشنهادات،ارزش يابي پرسنل،ثبت نام خدمات رفاهي، مرم ماموريت پرسنل و.....

-         پياده سازي و پشتيباني از سامانه جامع كتابخانه ديجيتال (ثنا) در 77 كتابخانه سطح شهر

-         طراحي و پياده سازي سامانه مديريت درآمد سازمان جهت مديريت منابع درامدي سازمان فرهنگي تفريحي

-         پياده سازي سامانه يكپارچه مديريت تردد كسري در تمامي مراكز سازمان فرهنگي تفريحي

-         پياده سازي پرتال جامع سازمان به ادرس Isfahanfarhang.ir

-         پياده سازي و پشتيباني از شبكه هاي داخلي بيش از 130 مركز سازمان فرهنگي تفريحي

-         تعميرات و نگهداري از بيش از 600 دستگاه رايانه تنها با يك نفر نيروي انساني

-         برگزاري آموزش شهروندي در پاركهاي سطح شهر در 15 نقطه در روزهاي تعطيل

-         برگزاري برنامه جاده سلامت با موضوع فضاي سبز در اسفند 1394

-         طراحي و چاپ پيك آموزشي شهروندي با موضوع فضاي سبز

-         سازمان دهي سيستم كنترل تردد پرسنل و برقراري نظم و انضباط در تردد پرسنل سازمان پاركها

-         سازماندهي خودروهاي استيجاري سازمان پاركها از طريق وضع قوانين و سامانه AVL

-         پيگيري پرونده هاي اداره كار سازمان پاركها  و تلاش جهت احقاق حق پرسنل همراه با رعايت صرفه و صلاح شهرداري

 

شرح وظايف مسئول بازرسي و پاسخگوئي به شكايات سازمان فاوا:

-         رسيدگي به شكايات احتمالي شهروندان،پرسنل و پيمانكاران از سازمان فاوا

-         بررسي و كنترل شرح خدمات و تاييد صورتجلسه هاي كميسيون هاي معاملات متوسط در حوزه IT شهرداري و فاوا

-         شركت در جلسات مختلف تصميم گيري سازمان فاوا جهت ارائه نقطه نظرات احتمالي

-         رصد كليه فرآيندهاي سازمان فاوا و ارائه گزارشات لازم در جهت كمك به بهبود فرآيندها و پيشگيري از بروز تخلفات احتمالي به مديرعامل سازمان و مديركل بازرسي شهرداري

-         بررسي و اعلام گزارش در مورد موارد ارسالي از طرف اداره كل بازرسي شهرداري